ח"כ אבוטבול: "נחזיר את מערכת המשפט למקומה"

אייל ראובן No Comments on ח"כ אבוטבול: "נחזיר את מערכת המשפט למקומה"

ח"כ משה אבוטבול לגדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "העותרים נגד דרעי זה כל מיני ארגונים שבאים מצד מאוד מסוים. זה לא שמעניין אותם באמת שלטון החוק" | האזינו

צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ משה אבוטבול שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע" והתייחס לדיון בעניינו של דרעי: "אנחנו בדרך לבית המשפט לחזק את הרב אריה דרעי. אמנם יש שופטים בירושלים אבל יש גם נבחרי ציבור בירושלים".

"אנחנו נבחרנו על ידי 400 אלף איש, ו- 2 מיליון איש בחרו בממשלה הזו וידעו שדרעי יהיה שר. לכל שבת יש מוצאי שבת, אנחנו נעשה מה שצריך כדי שמערכת המשפט תחזור למקומה הטבעי" הוסיף אבוטבול.

"העותרים נגד דרעי זה כל מיני ארגונים שבאים מצד מאוד מסוים. זה לא שמעניין אותם באמת שלטון החוק. שנה וחצי הם שתקו ולא עשו כלום" אמר אבוטבול. "אנחנו לא הסתרנו את עמדתנו הודענו שיהיה שידוד מערכות המשפט. מה שהיה לא יהיה יותר".

לגבי תפקידו החדש כסגן שר החקלאות אמר: "הרבה ראשי ממשלה התחילו במשרד החקלאות. יש לנו מספר משימות חשובות, נפגשנו כמה פעמים כבר ונעבוד בשיתוף פעולה. אנחנו לקחנו על עצמנו את המאבק ביוקר המחיה. להוריד כל מה שאפשר. אנחנו הבטחנו וצריך לעמוד בהבטחות".

האזינו לריאיון:



0 תגובות